vrijdag 7 mei 2010

What's happening?

Gisteren naar de kapper geweest, weer een frisse coupe. En een haarlengte waar ik tenminste nog iets mee kan doen, want van de moment dat het wat groeit kan ik er niks meer mee aanvangen. Puberaal haar, dat alles doet behalve hetgeen wat jij wil dat het doet... 

En ik heb mij al een goeie week niet meer geschoren, waardoor er toch wat gezichtsbeharing staat. Gewoon uit relatieve luiheid, want normaal scheer ik me enkel in het weekend. Behalve vorige week, toen heb ik mij uitzonderlijk in de week geschoren omdat ik weg moest. Maar afgelopen weekend bleef het scheermes werkloos in de kast staan, waardoor er nu meer baard staat dan normaal de vrijdag. 

En het vreemde is: het klopt volledig! Ik vond me zelfs zowaar aantrekkelijk en ik betrapte me er zelfs op dat ik 'hey, handsome' zei toen ik mezelf in de spiegel zag...

What the... ? 

Zijn er dan écht geen zekerheden meer in het leven? :) 

groet en prettig weekend,
Tom

8 opmerkingen:

  1. Haha!
    De eerste stap van narcisme? ;)

    Niets mis met een vent met een baard (en dan spreek ik niet over een baard met sinterklaasproporties, maar eerder de Thomas De Soete-versie), helemaal niet zelfs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind venten met stoppelbaardjes HOT
    leve de nonchalante (maar toch hygienische) types nah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. kheb hem vandaag toch wat bijgetrimd, maar niet geschoren. Hij is er nog, maar veel minder te zien aangezien ik niet echt donker van haar ben. Maar ik kan er weer een week tegen aan nu :)

    Enja, ook vandaag ligt mijn haar weer quasi perfect zoals ik het wil zonder moeite... Ik zou beter wekelijks naar de coiffeur gaan :D

    groet,
    Tom

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha :D
    Misschien is de baard dan toch iets voor jou?
    Het blijft natuurlijk wel iets héél mannelijk ;-)

    Grtjs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha mijn volgende postje (nog niet gepubliceerd) zal ook over haar gaan , heb hier inspiratie gevonden zeg :p

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach, een goede portie zelfbewondering heeft nog nooit iemand pijn gedaan. Wij houden het wel binnen de perken, moest je plots erg door de bocht gaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh my God, Tom!!! Dit is echt zooooooo leuk, i love it, vind het te gek als je zo denkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een post als deze is niks waard zonder foto. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen